Druk ulotek reklamowych – co warto wiedzieć?

Druk ulotek reklamowych – co warto wiedzieć?

57ea2c8a162e8

Jeżeli jesteś młodym przedsiębiorcą i właśnie po raz pierwszy chcesz zlecić druk ulotek, to ten artykuł jest właśnie dla Ciebie. Przygotowaliśmy krótkie zestawienie najważniejszych informacji, które pokazują, na co trzeba zwrócić uwagę, a czego warto unikać.

Jak zabrać się do drukowania ulotek?

Druk ulotek nie ogranicza się tylko do odwiedzenia drukarni, a następnie wyjścia z niej z plikiem gotowych wydruków. Jeszcze przed tym trzeba zastanowić się, jakie konkretnie informacje chcemy zawrzeć w ulotce i do kogo one mają trafić. Zupełnie inaczej będzie w przypadku ulotek rozdawanych na ulicy lub po domach, a inaczej w przypadku tych, które dajemy na targach, konferencjach czy szkoleniach. Następnie trzeba przemyśleć kwestie związane ze stroną graficzną. Posiadając już chociażby bardzo ogólną koncepcję, wiedząc mniej więcej jak ma to wyglądać, możemy przystąpić do tworzenia właściwego projektu. Nie radzę wykonywać go samodzielnie, chyba że potem skonsultujemy to z grafikiem pracującym w drukarni. Na rynku jest wiele takich firm, które udostępniają swoich grafików, którzy mogą dopracować projekt klienta, wyłapać pewne błędy i lekko go ulepszyć, jeszcze przed zleceniem wydruku. Przykładem takiej drukarni cyfrowej jest JKB Print.Sprawdź ofertę druku ulotek przez drukarnie JKB Print.

A co potem?

Po przygotowaniu dobrego projektu możemy przystąpić do ustalania kwestii typowo technicznych, związanych z tym, jak nasza ulotka ma wyglądać. To odpowiedni czas na wybranie rozmiaru, rodzaju papieru, kolorystyki, ewentualnych uszlachetnień i zabezpieczeń. Trzeba też zastanowić się nad ilością ulotek, które potrzebujemy, a potem po prostu zlecić wykonanie wydruku.

W nowoczesnych drukarniach termin realizacji takiego zamówienia nie jest długi, więc w zasadzie już po kilku dniach od podjęcia decyzji, że chcemy wydrukować ulotki, możemy je mieć i rozpocząć planowane działanie marketingowe.

Dodaj komentarz